esmaspäev, 18. august 2008

hea tuju blog


Kuigi see bolg on mul verivärske, olen avastanud, et siia on palju lihtsam kirjutada hea tujuga, oma vanasse blogi ei oska ma hea tujuga kohe mitte midagi kirjutada...


Hea, et nüüd on koht, kus ma ka ma positiivseid emotsioone tahan väljendada:)


Hakkasin täna mõtlema, millest üldse positiivsed emtsioonid tekivad ning mõistsin, et enamasti ikka mingist tegevusest. St et kui istuda lihtsalt niisama tundide viisi, siis on suhteliselt võimatu, et tuleb mingi hea tunne. Kui aga midagi teha - olgu see näiteks sibulate korjamine, maasikate hooldamine, koristamine, lugemine, kirjutamine, mis iganes, siis tuleb sisse mingi energia. Justkui mida rohkem annad, seda rohkem saad....


Üldiselt minul täna on hea tuju just sellepärast, et täna ja eile on aias palju korda saadetud. Avastasin näiteks, et marjade korjamine on suurepärane viis mõelda ilusaid mõtteid. Ja ei ole paremat viisi oma agressiivsuse väljaelamiseks kui umbrohu kitkumine...


Täna küpsetasin veel tosca-õunakoogi ja kuigi peale tüki selle söömist kahetsesin väheke, et selle ettevõtmise päevaplaani võtsin, sest olemine muutus kuidagi raskeks, oli siiski ääretult hea meel kuulda oma ämmalt kiidusõnu koogi aadressil. (Kuigi kardan, et peale poole koogi ärasöömist hakkab ka tema mind vaikselt kiruma selle ettevõtmise pärast:P)


Üldiselt püüan nautida puhkuse viimaseid päevi. Tegelikult olen ametlikult juba tööl, aga õnneks sain veel paar boonuspäeva ja neil päevil ma otsustasin tööle üldse mitte mõelda.. Püüan lihtsalt olla - lugeda luuletusi, vaadata seebikaid, näägutada mehe kallal ja vedeleda viimase piirini voodis ja muidugi ka midagi kasulikku teha, selleks, et hea tuju säiliks:)


Suvi on ikka üks võrratu aeg:)


Kommentaare ei ole: